till saljpoolen.se

till normagroup.com

 

 

10,000 customers. 100 countries. 1 extraordinary vision.


The greatest success comes from those who challenge themselves to think differently. At NORMA Group, we keep pushing ourselves to go further, beyond the boundaries of today and into tomorrow. Our use of technology, the imagination of our people, the diversity and inclusion of different talents and minds and our delight in achieving the extraordinary, keep us evolving. As we drive the change that will make for better solutions and customer experiences.

Johan Liljeblad, Försäljningschef

Berätta kort om den säljorganisation som personen kommer att tillhöra.
Ett litet, självständig säljteam. Mycket intern diskussion angående nya projekt, kunder, affärsidéer, nya marknader, prisstrategier m.m.  Högt i tak under våra samtal, med en del ironi, en driven/självgående/målinriktat team med höga mål och tänka nytt.

Hur är du som försäljningschef?
Rak i mitt språk, svart eller vitt, måldriven, finner lösningar istället för problem, ingår i varje säljares roll att förstå att vi löser problem. Jag bevakar inte mina medarbetare, utgår ifrån att de är självgående. Vi kan alla göra fel, bättre att göra för mycket än för lite, gör man inget händer inget.

 

Jenny Bergström
HR Business Partner

Berätta hur NORMA är som arbetsgivare.
På NORMA är ingen dag den andra lik. Vi är ett globalt bolag med nära samarbeten, vilket gör att man oavsett position i bolaget känner att man är del av en större helhet. Som anställd på NORMA arbetar man intensivt, men vi har också roligt när vi gör det. Vi lever helt enkelt efter våra grundvärderingar; Change readiness, Open mindset, Team spirit, Strong ties. 

Hur är kulturen i bolaget?
Kulturen i bolaget är baserad till stor del på att vi är ett globalt och föränderligt bolag. För att förtydliga vår kultur gjorde man för några år sedan ett stort projekt där ca 300 anställda från 14 olika länder runt om i världen deltog i workshops för att definiera hur det är att jobba på NORMA. Man kom då fram till dessa tre grundbultar i vår kultur; Adapt fast, Enjoy speed och Take action. Jag tycker själv att dessa tre grundbultar i kulturen hänger väl ihop med våra grundvärderingar och ger en bild av vilka vi på NORMA är, och vilka egenskaper det förväntas finnas hos våra anställda för att passa in och trivas på NORMA. 

 

NORMA Sweden AB

Kista Science Tower
64 51 Kista

0371-58 88 00
info.se@normagroup.com

www.normagroup.com